Кошик
2348 відгуків
+380 (93) 177-65-05
вул. Привокзальна, Луцьк, Україна
Кошик
Запчастини та аксессуари для побутової техніки «ЗапЦентр»

Повернення обмін

Повернення й обмін

У нашому інтернет-магазині передбачена процедура повернення та обміну впродовж 14 днів з моменту купівлі товару. Процедура відбувається відповідно до правил роботи магазину та чинного законодавства України. Якщо з будь-яких причин ви розчаровані своєю покупкою, то можете повернути нам куплений товар, а ми повернемо вам гроші, або поставимо гідну заміну. У нас передбачений індивідуальний аналіз повернення відділом по роботі з поверненням.

 

Процедура повернення й обміну проста та складається з декількох кроків:

  • Повідомте нам причину повернення, а також свої контактні дані.
  • Після повернення менеджери нашого магазину проводитимуть перевірку товару, а також даних на замовлення покупця. За потреби можлива діагностика запчастин.
  • У разі дотримання всіх умов повернення-обміна, ми впродовж 3 днів повернемо вам гроші або обміняємо товар.

Повернути або обміняти товар на аналогічний можливий за умови:

  • Товар має виробничі пошкодження, вади, заводський брак або є несправним — повна компенсація з нашого боку.
  • Помильно відправлені комплектуючі з іншими параметрами та характеристиками — повна компенсація з нашого боку.
  • Товар належної якості, але не підходить покупцеві з певних причин — всі витрати за пересилання (в обидві сторони) бере на себе покупець.

Умови, за яких товар обміну та поверненню не підлягає:

  • Явні сліди експлуатації (запчастина має ознаки стороннього втручання, подряпини, відколи та інші механічні пошкодження).
  • Порушена цілісність паковання (товар не в повній комплектації, немає хоча б 1 елемент).
  • Сліди невдалого самостійного ремонту (запчастина виведена з ладу через непрофесійний пристрій некваліфікованим фахівцем. ВАЖЛИВО: довіряйте ремонт виробу тільки сертифікованим працівникам сервісного центру, які мають авторизацію та роздільну здатність на заміну запасної частини від виробника).
  • Зміни в конструкції (конструкція виробу або окрема його частина порушена через неправильне використання — не за призначенням або в екстремальних умовах).
  • Пошкодження специфічного характеру (товар має пошкодження, викликані технічними причинами, наприклад, перепад напруги, вплив зовнішнього середовища, несприятливе стьобання обставин).
  • Товар привезений під замовлення (товар, привезений під замовлення та відповідний абсолютно всім заявленим вимогам покупця).

Під час доставляння вам замовленого товару перевіряйте комплектність товару, працездатність товару, відповідність доставленого товару опису на нашому сайті. Також перевірте товар на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути в процесі перевезення. Після отримання товару у відділенні перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень не розглядаються.

Ми завжди знайдете компроміс із Вами та розв'яжемо всі спірні ситуації!

Ми дорожимо своєю репутацією. Купуючи в нас, ви захищаєте себе від неякісного чи бракованого товару, і гарантовано отримуєте оригінальні недорогі запчастини!

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner