Кошик
2348 відгуків
+380 (93) 177-65-05
вул. Привокзальна, Луцьк, Україна
Кошик
Запчастини та аксессуари для побутової техніки «ЗапЦентр»

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Укрпошта
  • Даставка УкрпоштоюВідправка з Пн-Пт. Пром Оплата не доступна перевізником Укрпошта. Товари вартістю до 150 грн - відправляємо тільки після оплати на рахунок. Накладеним платежем відправляємо платежем від 150 грн.
  • Нова Пошта▶ Доставка здійснюється практично в усі міста України в робочі дні (з понеділка по суботу), крім неділі. Товари, замовлені в неділю - відправляються в понеділок. Терміни доставки - 1-2 дня. Звертаємо вашу увагу, що все не забрані посилки будуть автоматично повертатися назад до магазину на 7-й робочий день з моменту їх прибуття на відділення. Будь ласка, забирайте свої посилки вчасно, щоб уникнути подібної ситуації.
  • Магазини RozetkaДоставка БЕЗКОШТОВНА. Терміни доставки 3-5 днів.

Способи оплати

  • Пром-оплатаНе доступний перевізником Укрпошта
  • Оплата на карту Приват Банк ▶ Даним способом оплати можна скористатися при адресній доставці кур'єром і відправці замовлення сторонніми кур'єрськими службами (Нова пошта). Підходить для покупців, які хочуть заощадити на пересиланні. Оплата можлива через: відділення ПриватБанку; відділення будь-якого іншого банку; термінал самообслуговування; мобільний та інтернет-банкінг (Приват24). VISA, MASTERCARD ▶ Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa і MasterCard
  • ГотівкоюОплата при отримуванні. Комісію за наложений платіж оплачує покупець.
  • Післяплата▶ Даним способом оплати можна скористатися при відправленні товарів від 150 грн замовлення сервісом доставки Нова пошта та Rozetka. Такий варіант оплати зручний тим, що оплачувати вартість замовлення потрібно після отримання товару. Відправка післяплатою неможлива в разі: ➊ ненадання інформації про виріб на яке підбирається запчастина; ➋ товар замовляється на несумісний бренд або модель; ➌ товар буде використовуватися не за призначенням; ➍ негативний рейтинг покупця на порталі.

Гарантія:

Умови, при яких товар обміну та поверненню не підлягає:

Явні сліди експлуатації (запчастина має ознаки стороннього втручання, подряпини, відколи й інші механічні пошкодження).
Порушена цілісність упаковки (товар не в повній комплектації, відсутній хоча б 1 елемент).
Сліди невдалого самостійна заміна деталей (запчастина виведена з ладу через непрофесійну установки не мають відповідної кваліфікації фахівцем. ВАЖЛИВО: довіряйте ремонт вироби тільки сертифікованим працівникам сервісного центру, які мають авторизацію і дозвіл на заміну запасної частини.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner