Кошик
2349 відгуків
+380 (93) 177-65-05
вул. Привокзальна, Луцьк, Україна
Кошик
Запчастини та аксессуари для побутової техніки «ЗапЦентр»

Поширені питання

  • Якщо товар є в наявності, термін доставки в середньому 1-2 дня (в залежності від регіону доставки).

    Будьте уважні:
    На відділенні Нової пошти - посилка зберігається протягом 5-ти робочих днів (крім неділі, неробочих і святкових днів) з дня її прибуття на склад. По закінченню цього терміну, посилка повертається назад магазину.

  • Оплатити товар можна 4 способами:
    1. Передоплата - оплата на розрахунковий рахунок ПриватБанку до відправки товару, гроші зараховуються без комісії. Оплатити можна через термінал ПриватБанку, в Приват24 або в касі будь-якого банку України. Також замовлення можна оплатити онлайн через систему електронних платежів.

    2. Оплата при отриманні (накладна плата) - найпопулярніший вид оплати серед інтернет-покупців, ви оплачуєте товар після його огляду та перевірки на якість і відповідність.

    3. Оплатити товар можна у нас в офісі готівкою або при доставці по місту кур'єру.

    4. Онлайн оплата Visa і MasterCard (WayForPay, комісія 2,5%)

  • Замовлений товар не підійшов, що робити?

    У нашому магазині є процедура повернення і обміну протягом 14 днів лише за умови якщо на товарі немає слідів механічних пошкоджень і немає слідів установки! Якщо замовлений товар Вам не підходить, протягом 14 днів з дня продажу, товар можна замінити на інший або одержати назад повну вартість, при цьому слід враховувати такі особливості: Детальніше: https://patok.in.ua/cp69965-faq.html
  • Чи співпрацюєте Ви з сервісними центрами та майстрами?

    Так, звичайно. Всі умови співпраці можна дізнатися на сторінці «Умови співпраці».
  • Оригінальні у Вашому магазині запчастини і актуально опис товару?

    Всі описи на сайті відповідають дійсності. Часто виникає питання про оригінальність тієї чи іншої запчастини. У продовження цієї теми хочемо повідомити, що багато виробників мають головний офіс в одній країні, але виробництво (зокрема заводи) можуть перебувати в інших країнах. Тому маркування країни на упаковці може бути вказана за фактичного знаходження заводу-виробника.

    Як точковий приклад:
    Поставка від представництва Kenwood. Сама компанія розташована в Італії, а виробництво винесено в інші країни, зокрема Китай. На якість товару-це ніяк не впливає, так як запчастини виробляються за технічними стандартами Kenwood і під його наглядом.

  • На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

    Так, звичайно. Все докладно можна дізнатися у менеджера зателефонувавши нам, або ж скористатися кнопкою написати. Якщо ж необхідна запчастина не представлена на сайті можна звернеться до нас із запитом
  • Хто оплачує послуги перевізників?

    Всі послуги перевізників (доставку товару, зворотню доставку грошей за накладений платіж) оплачує покупець. Зверніть увагу, що відправка післяплатою дорожче. Адже крім вартості посилки (замовленого товару) на пошті потрібно буде оплатити страховку і пересилання грошей магазину назад, яка власне і здійснюється за допомогою поштового переказу. А ще перевізник обов'язково нараховує відсоток за свої послуги. Додаткову інформацію можна побачити у розділі «Доставка та оплата».
  • Чи працюєте ви за безготівковим розрахунком і є платником ПДВ?

    Ми працюємо за безготівковим розрахунком і після формування замовлення і підтвердження його менеджером Вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактура, Ви зможете оплатити її в будь-якому відділенні банку або з розрахункового рахунку вашої компанії, але ми не є платником ПДВ.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner